Residència Hospital Sant Miquel

Benvinguts a la Residència Hospital de Sant Miquel, un espai de vida que posa a la vostra disposició la Fundació Albà. Aquí hi trobareu companys i professionals que us acompanyaran en la vostra vida quotidiana i en totes aquelles activitats en què vulgueu participar.

Els nostres serveis

Des de Residència Hospital de Sant Miquel, oferim una atenció integral, amb un model d’atenció centrada en la persona, tenint en compte totes les seves dimensions, incorporant la seva història de vida i tots els aspectes individuals, per tal de seguir dotant de significat al seu projecte de vida, també en aquesta etapa.

Benestar

Activitats

Profesionals

Benestar

Alimentació de qualitat i altres serveis especilitzats

Cuina pròpia amb dietes adaptades

Tenim un servei de cuina que elabora els plats diàriament al mateix centre, amb menús elaborats per dietista i que canvien primavera-estiu i tardor-hivern, elaborats amb productes de temporada. Les dietes són pautades pel metge del centre i s’adapten a les necessitats de la persona.

Podologia i perruqueria

Són serveis realitzats directament per professionals externs al centre, i en podeu fer ús de forma opcional.

Cafeteria i begudes

El centre posa a la vostra disposició un servei de màquines expenedores de cafè i begudes fredes.

Bugaderia

La roba personal es renta al mateix centre i s’ofereix el servei d’etiquetat de roba.

Serveis especialitzats

Metge, Diplomada en Infermeria, Fisioterapeuta, Treballadora Social, Educadora Social, Psicòloga, Terapeuta Ocupacional.

Altres serveis

El centre compta amb una Capella, Connectivitat Wi-fi i aire condicionat a zones comunes.

Activitats

Us oferim un conjunt d’activitats pensades perquè gaudiu del temps que passeu amb nosaltres.

• Tertúlies
  • Manualitats
  • Bingo
  • Gimnàstica
  • Reminiscència
  • Celebracions d’aniversaris i dates assenyalades
  • Estimulació cognitiva
  • Psicomotricitat
  • Relaxació
  • Activitats musicals
  • Audiovisuals
  • Tallers temàtics de cuina, tecnologies, etc;
  • Sortides
  • Suport emocional en el reconeixement i acceptació d’emocions
  • Rehabilitació Funcional

Professionals

La planificació i coordinació de tota l’activitat dels serveis la realitza l’equip directiu del centre, Director Tècnic, Responsable higiènic Sanitària, Coordinadora Assistencial i Administració,  els quals lideren l’equip professionals que fan possible la prestació d’un servei excel·lent a les persones que trien fer del centre el seu lloc de vida.

Atenció física

Fisioterapeuta

Cuidadors amb ànima

Atenció psicològica

Professionals especialitzats

Metge

Al centre també hi treballen un gran número d’altres diferents professionals que són imprescindibles
perquè tot funcioni, com ara neteja, cuina, manteniment, administració, etc.

Places Concertades
0
Procés d’admissió: Prèviament cal tenir la resolució de la Llei de la dependència grau II o III. La sol·licitud d’ingrés es realitza a la institució, incorporant-se a la llista d’espera de la Generalitat de Catalunya.
Places Privades
0
Procés d’admissió: Cal fer una sol·licitud d’ingrés a la mateixa institució per passar a formar part de la llista d’espera. El preu es el de la tarifa vigent.

Projectes

A la Residència Hospital de Sant Miquel estem millorant continuament les nostres instal.lacions per oferir el millor servei als nostres residents. A continuació es detallen les principals reformes per crear espais que els residents podran gaudir pròximament.

Gimnàs i sala multi-activitats

Semisoterrani Ala Est