Política de Privacitat

Protecció de dades

La confidencialitat i la seguretat són valors primordials de FUNDACIÓ ALBÀ i, en conseqüència, assumim el compromís de garantir la privacitat de les dades personals dels nostres usuaris en tot moment.

Alhora, les dades personals que ens pugui proporcionar estan protegides d’acord al Reglament Europeu de Protecció de Dades (2016/679) i altra legislació vigent en matèria de protecció de dades personals.

Informació

El responsable del tractament es FUNDACIÓ ALBÀ – RESIDÈNCIA HOSPITAL SANT MIQUEL (FUNDACIÓ ALBÀ) amb NIF G-08258832 i adreça Passeig Vall d’Hebrón 157 Barcelona.

La finalitat del tractament és donar resposta a les consultes i sol·licituds d’informació respecte els nostres productes i serveis que realitzi, ja sigui mitjançant el formulari disponible a la web o dirigides a les adreces de correu electrònic de contacte que hi ha publicades.

El tractament es basa en l’interès legítim del responsable tenint en compte les expectatives raonables dels interessats a rebre una resposta a les seves peticions.

Conservació de les dades

Les dades proporcionades es conservaran mentre l’interessat no sol·liciti el cessament de l’activitat, o fins que deixin de ser necessàries o pertinents per a la finalitat per a la qual haguessin estat recaptades.

Destinataris

Les dades no se cediran a tercers excepte en els casos en què hi hagi una obligació legal.

També pot ser que comuniquem les dades a empreses que ens presten serveis relacionats amb l’activitat ordinària i administrativa de l’empresa en qualitat d’encarregats de tractament, nacionals o internacionals, en el marc de la prestació de serveis com ara, entre d’altres, proveïdors de serveis de correu electrònic, allotjament de serveis web, allotjament de servidors, serveis d’aplicacions de gestió en modalitat SaaS, arxiu de fitxers en el núvol i altres.

Drets de l’interessat

L’interessat pot sol·licitar en qualsevol moment l’accés, rectificació i supressió de les seves dades personals, així com l’oposició i limitació al seu tractament.

Per a això, s’haurà de dirigir a FUNDACIÓ ALBÀ per correu postal a Passeig Vall d’Hebrón 149-157 Barcelona, o mitjançant correu electrònic a info@fundacioalba.org

FUNDACIÓ ALBÀ també recorda a l’interessat que té dret a presentar una reclamació davant l’autoritat de control pertinent (Agència Espanyola de Protecció de Dades).

Seguretat en el tractament i custòdia de dades

FUNDACIÓ ALBÀ declara que ha aplicat les mesures tècniques i organitzatives apropiades per tal de garantir i poder demostrar que el tractament és conforme amb la legislació vigent i que es garanteix la protecció dels drets dels interessats.

Per a això ha implantat un Sistema de Gestió de la Protecció de Dades Personals per tal de determinar y aplicar els mitjans tècnics i organitzatius al seu abast per evitar la pèrdua, mal ús, alteració, accés no autoritzat i robatori de les dades facilitades pels usuaris, sense perjudici d’informar que les mesures de seguretat a Internet no són inexpugnables.

Modificació de la Política de Privacitat

FUNDACIÓ ALBÀ pot modificar la seva Política de Privacitat d’acord amb la legislació aplicable en cada moment. En tot cas, qualsevol modificació de la Política de Privacitat li serà degudament notificada perquè quedi informat dels canvis realitzats en el tractament de les seves dades personals i, en cas que la normativa aplicable així ho exigeixi, l’interessat pugui confirmar el seu consentiment.